Prie savo komandos kviečiame prisijungti Administracinės veiklos specialistą. Ieškome kruopštaus ir organizuoto komandos nario, kuris bus atsakingas už turto ir atsargų apskaitos dokumentų rengimą ir inventorizaciją.
Pagrindinės Atsakomybės:
- Ilgalaikio nematerialiojo, materialiojo turto ir degalų sąnaudų atsargų apskaita ir inventorizacija.
- Dokumentų perdavimas elektronine dokumentų valdymo sistema Panevėžio apskaitos centrui.
- Tarpinių ir metinių finansinių bei biudžeto vykdymo ataskaitų talpinimo įstaigos internetinėje svetainėje kontrolė.
Reikalavimai:
- Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
- Gebėti dirbti Microsoft Office, Google Docs, elektroninėmis dokumentų ir finansų valdymo sistemomis Avilys ir Biudžetas VS moduliais, kitomis specializuotomis programomis.
- Išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus nustatančius apskaitos, dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles ir principus.
- Mokėti valstybinę kalbą, gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, sisteminti informaciją.
- Gebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, rasti sprendimus įvairiose situacijose, turėti derybų įgūdžių.
Mes Siūlome:
- Darbą profesionalioje ir draugiškoje komandoje.
- Galimybes tobulėti ir kelti kvalifikaciją.
- Stabilų atlyginimą ir socialines garantijas.
- Pareigybės dydis 0,25 (10 valandų per savaitę)
- Atlyginimas (bruto) 299,05 Eur
Jei norite tapti mūsų komandos dalimi, siųskite savo CV ir motyvacinį laišką iki 2024 m. liepos 1 d. el. p. [email protected]
Pretendentai, atitinkantys reikalavimus, bus kviečiami pokalbiui 2024 m. liepos 3 d. Apie pokalbio laiką bus informuota asmeniškai.