Prie savo komandos kviečiame prisijungti Administracinės veiklos specialistą. Ieškome kruopštaus ir organizuoto komandos nario, kuris bus atsakingas už turto ir atsargų apskaitos dokumentų rengimą ir inventorizaciją.

Pagrindinės Atsakomybės:

  • Ilgalaikio nematerialiojo, materialiojo turto ir degalų sąnaudų atsargų apskaita ir inventorizacija.
  • Dokumentų perdavimas elektronine dokumentų valdymo sistema Panevėžio apskaitos centrui.
  • Tarpinių ir metinių finansinių bei biudžeto vykdymo ataskaitų talpinimo įstaigos internetinėje svetainėje kontrolė.

Reikalavimai:

  • Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, arba specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų.
  • Gebėti dirbti Microsoft Office, Google Docs, elektroninėmis dokumentų ir finansų valdymo sistemomis Avilys ir Biudžetas VS moduliais, kitomis specializuotomis programomis.
  • Išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus nustatančius apskaitos, dokumentų rengimo ir raštvedybos taisykles ir principus.
  • Mokėti valstybinę kalbą, gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, sisteminti informaciją.
  • Gebėti savarankiškai organizuoti savo darbą, rasti sprendimus įvairiose situacijose, turėti derybų įgūdžių.

Mes Siūlome:

  • Darbą profesionalioje ir draugiškoje komandoje.
  • Galimybes tobulėti ir kelti kvalifikaciją.
  • Stabilų atlyginimą ir socialines garantijas.
  • Pareigybės dydis 0,25 (10 valandų per savaitę)
  • Atlyginimas (bruto) 299,05 Eur

Jei norite tapti mūsų komandos dalimi, siųskite savo CV ir motyvacinį laišką iki 2024 m. liepos 1 d. el. p. [email protected]

Pretendentai, atitinkantys reikalavimus, bus kviečiami pokalbiui 2024 m. liepos 3 d. Apie pokalbio laiką bus informuota asmeniškai.